DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

1 Mart 2010 Pazartesi

MERHABA


Selam arkadaşlar birkaç gündür bloğuma giremedim.Kızımın yüzme dersleri haftasonuna alınınca hiçbirşey yapamadım.Son yaptığım ürünleri ekleyemedim.Aynı zamanda örgü de öğrenmeye başladığım için günümün bir kısmıda derste geçiyor.Örgüde sadece atkı, bere,etol örerdim.Çünkü başka şey bilmiyordum.Ama şimdi yün aldığım yerde derste veriyorlar ve ben artık kazak,ceket elbise örmeyi öğreniyorum.Hocamız AYSUN Hn. ma çok teşekkürler ediyorum.Gerçekten çok iyi öğretiyor.Daha öncede öğrenmek istemiş ama öğrenememiştim.Çünkü göstermek istemiyorlardı.Aysun Hn. mında blogu var. www.aysununyeri.blogspot.com
Kızıma bir tane ceket,bir tanede düşük kollu kazak ördüm.Onlarıda resimleyince bloğuma eklerim artık.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails