DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

8 Nisan 2010 Perşembe

DEĞİŞİK TATLAR




Tavuk yemeklerini kızım çok seviyor.Bende değişik tatlar deniyorum.
Tavuk göğsünü şinitsel şeklinde inceltip içine soğanla kavrulmuş ıspanakları koyup sarıyorum sonra galeta ununa buluyorum ve fırın tepsisine diziyorum.Üzeri kızarıncaya kadar pişiriyorum.Yanında başemel sos ile servis yapıyorum.
Garnitür olarak yanına ister pilav ister spagetti yapabilirsiniz.



Şu aralar salataya düştüm.Salatasız günümüz geçmiyor değişik değişik salatalar yapıyorum.Börülce salatasını da papatya dan aldım.Çok hoşumuza gitti

1 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Merhabalar:)
Bu tavuk yemeğine bayılıyorum,bilhassa özel günlerlde mönüde bulundurmaya çalışıyorum.
Kiev Tavuğuna benziyor.Ona ekstra tat ve keskinlik vermesi amacı ile karanfil de ekliyoruz,enfes görünüyor her ikisi de..
Ellerinize,gönlünüze sağlık..
Muhabbetle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails