DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

1 Eylül 2010 Çarşamba

NESLİHANIN MUTFAĞI


Bu blog sayfasını hobi blogu olarak açmıştım.Yaptığım boyamaları,örgüleri ve diğer hobi adına yaptığım işleri sergilemek istedim.
Ama son zamanlarda çok fazla hobi adına bir şey ekleyemedim.Daha çok yemek ve kış hazırlıkları eklendi.
Hobi bloğundan çok kişisel blog oldu.
Bende yaptığım değişik tatlarıda sizlerle paylaşmak adına yemek bloğu açmaya karar verdim.
Değişik tatlar denemek çok hoşuma gidiyor ve sürekli yeni şeyler deniyorum ama bunları resimlemediğim için veya o an nette bulduğum veya yemek kitabında bulduğum bir tarifi bir daha bulamadığım için kaybediyorum.
İşte bu tarifleri kaybetmeme adına böyle bir blog açmak istedim
.Bu blog benim için bir nevi tarif defteri olacak.
.Umarım yaptığım tatlarımı beğenirsiniz.

Resimdekilerin tarifleride yeni blogumda 

5 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyorlar.

Saygılar.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hayırlı olsun canım. Ben de tariflerimi bir arada tutmak ve tarif isteyen eş dost, hem tarifi bulsun hem resmini görsün diye yemek blogu açmak istiyorum. Biraz daha zamana ihtyacım var ama :)
Senin blogunun linkini göremedim ama, nerede?

nestug dedi ki...

Fuat bey teşekkür ederim.Sizin yaptıklarınızın yanında benimkiler pek birşey değil
Pericim çok teşekkür ederim.Benimde birikmiş pek bir şeyim yok ama yaptıkça ekliyeceğim.Yemek blogu olan arkadaşlar kadar olamasamda yaptığım değişik tatları kayıt altına almaktı amacım.

ruşyena dedi ki...

sevgili neslihancım
hayırlı uğurlu olsun yeni blogun... takipte olacağım...

sevgiler.

hobivakti dedi ki...

Yeni bloğun hayırlı olsun demek istedim. :)

Burayıda ihmal etme olur mu? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails