DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

25 Ekim 2010 Pazartesi

KISA KISA VE DEKOR GURU





Farklı zamanlarda yapmış olduğum çalışmalar.
Vazo hediye verildi.
Ortadaki küçük saksılar eşimin bürosunu süslüyor.
Alttaki biblo ise yatak odamı süslüyor

Haftaya hızlı başladım hadi hayırlısı bakalım.
O kadar çok işim varki ne yapacağımı şaşırdım inanın ve hiç bir şey yapamıyorum.
Günlerimi proğramladım ama en küçük bir değişiklik herşeyi altüst etmeye yetiyor.Bugün olduğu gibi,neyse biz işimize bakalım.

SEVGİLİ  DEKOR GURU ekibi yaptığım çalışmalara kendi sayfalarında yer vermişler.(Tabii benimle önceden irtibata geçtiler)
Beğeniyle takip ettiğim bir sitede yer almak beni çok mutlu ve onure etti.Verdikleri dekorasyon fikirleri ve örnekleri benimde çok işime yarıyor,yeni trendleri öğrenip ona göre çalışmalarımda renk ve kombin kullanıyorum.



2 yorum:

Online Decoration dedi ki...

Sevgili Neslihan Hanım,
yine çok güzel objeler yaratmışsınız, bloğumuzu beğeniyle takip etmeniz ve işinize yarayan bilgileri bulmanız bizi çok sevindirdi.
Sevgilerimizle:)

ruşyena dedi ki...

ellerine sağlık neslihancığım hepsi çok güzel... çalışmalarını dekor guru da görmek de...

kolaylıklar diliyorum...
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails