DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

30 Nisan 2010 Cuma

ORTAYA KARIŞIK





Geçen hafta arkadaşım Meral geldi bir vazo boyamış üstünü bana çalışırmısın dedi.
İngiltere'ye abisinin yanına gidecekmiş(gitti)hediye götürecek.Onestroke çalışması yaptım.Ve taşlarla süsledim.




Bu aralar deri tepsiler moda bende birkaç tane çalışmıştım.Nasıl olmuş deri kaplama ve taşlı tepsi?





Bu haftanın nasıl geçtiğini anlamadım.
Hem siparişlerim hemde hastalığımla yoğun geçen bir haftaydı.
10 Takım kaplumbağa boyadım ve taşladım 4 tane de melek boyadım.Yerlerine yerleştiler güle güle kullansınlar.
Bu aralar deri tepsiler moda bende birkaç tane çalışmıştım.
Bu arada ağzımın içi yara doldu şu aft dedikleri şeyden.Sürekli ağzımda çıkan aftlardan bir türlü kurtulamadım ama bu sefer dilimdede çıkınca daha kötü oldu. Konuşamıyorum,birşey yiyip içemiyorum dilim dişlerime değdikçe acı içinde kalıyorum.
Karadut şurubu içtim,eşim urum dutu bulmuş getirdi yedim,ilaç sürdüm
ııııhhhııhh nafile geçmedi,geçmedi aynı durumdayım.
Haftasonu geçer inşallah.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails