DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

7 Şubat 2012 Salı

NİHAYET GÖNDEREBİLDİM...


Geçen ayki hediye çekilişimi hatırlıyorsunuzdur.
Hazırladığım hediyeleri nihayet dün kargolayabildim.
Paket hazır bir şekilde haftalarca nasıl bekler nasıl gönderilemezmiş meğerse....
Neyse artık rahatım umarım arkadaşlarda beğenirler.
son dakikada içine yazdığım notlarıda unutmuşum.ama anlarlar nasıl olsa değilmi arkadaşlar.



BAHARCIM KARGON GİTMİŞ AMA SENİ BULAMAMIŞLAR.
KARGONU SİHHİYE PTT ŞUBESİNDEN ALMAN GEREKİYORMUŞ.
Bu yazıyı yayınladıktan birsaat sonra bana  tlf ettiler.Amma hızlı çıktı ptt kargo... 





4 yorum:

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çok güzel olmuş sevgili Nestug..Eline sağlık..Hediye gönderdiklerin güle güle kullansın sevgiler:)

Elift dedi ki...

Artık bir daha ki çekilişe kısmet, ne yapalım?

bahar006 dedi ki...

Öğleden sonra hemen gidiyorum canım, çok teşekkür ederim:)

rüya dedi ki...

canım bizlere de gönderdinmi. ben bu gün ve yarın araziye gitmem gerekiyor da arayıp bulamayabilirler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails