DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

21 Mart 2012 Çarşamba

MART AYINA ÖZEL İNDİRİM












Mart ayınıda bitiriyoruz.
Bu ay nasıl geçti anlamadım.Yoğun çalışma temposunda bloğuma girmeye fırsat dahi bulamadım.
Hepinizi çok özledim bloglar arasında kaybolmayı çok özledim.
En kısa zamanda sizlere daha çok vakit ayırabileceğim.
Mailden sorulan bazı sorulara da anında cevap veremiyorum.Lütfen kusura bakmasınlar.Elimden geldiğince yanıtlamaya çalışıyorum.
Benden cevap bekleyen bir kaç arkadaşıma umarım bu akşam cevap yazabilirim.

İNCEFİKİRLER olarak birçok değişiklikler yaptık.Umarım gelen arkadaşlarımız memnun kalırlar.
Bu arada yazmayı unuttum 
MART AYINA ÖZEL %25 İNDİRİM SİZLERİ BEKLİYOR.

MA RT AYI İÇERİSİNDE KAYIT OLANLARA SAĞLADIĞIMIZ BU İNDİRİMİ KAÇIRMAYIN...

herkese iyi çalışmalar



3 yorum:

Unknown dedi ki...

kayıt şartları değişti mi neslihan hanım (desene senin derslerini mi beklicektim diye :) )

Elift dedi ki...

İnşallah dolsun, taşsın, sıraya girsin millet. Öğrencilerin çalışmalarını da merakla bekliyorum, kim bilir ne güzel şeyler çıkacak, şimdiden kolay gelsin sizlere

nestug dedi ki...

mormenekşeciğim,malesef şartlar değişti,ama bu ay kayıt olunca indirimle hemen hemen aynı oluyor.
bekliyorum
sevgili elift çok teşekkür ederim,bizimde umduğumuz dolup taşmamız
sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails