DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

26 Mayıs 2013 Pazar

UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR MERHABA

Merhaba arkadaşlar,
Oldukça uzun zamandır bloğuma yazamamıştım.Sizleri özledim.
Birkaç aydır bilgisayarımın olmaması dolayısıyla eşimin bilgisayarını kullandığım zamanlarda da daha çok face ve tweettera ağırlık vermemden dolayı üvey evlat gibi davrandığım bloguma artık daha çok vakit ayıracağım.
Bana mailden ulaşan ve soru soran arkadaşlarımada buradan yardımcı olmaya çalışacağım.

Bir arkadaşımız hamur kabartmanın daha sonradan kırıştığından bahsetmiş.Nedenini ve nasıl çalışması gerektiğini sormuş.
Hamuru makinayla veya merdaneyle açtıktan sonra dekopaj tutkalıyla yapıştırdıktan sonra üzerinden mutlaka merdaneyle geçmeniz lazım ki yapışma anında oluşabilecek hava kabarcıkları kalmasın ve daha iyi bir yapışma sağlansın.Daha sonra üzerinden tekrar dekopaj tutkalıyla geçip koruma sağlanması lazım.

Yine bir arkadaşım kullandığım harflerin boyutlarını ve nereden temin edebileceğini sormuş.
Harflerin ayakta durmasını istiyorsanız kalın mdf ve 10cm veya 15 cm boyutlarında olabilir.Tabiki bu sizin kullanacağınız alana göre büyüyebilir veya küçülebilir.Ben harfleri Ankarada bulunun sibelinhobidünyasından alıyorum.Özel kesim yapıyorlar.Veya bulunduğunuz şehirde lazer kesim yapan marangozlara kestirebilirsiniz.

Aşçı dekopajları isteyen arkadaşlarada resim yayınlayacağım.






















Şimdilik bu kadar.
Herkese iyi akşamlar.


4 yorum:

fecir dedi ki...

valla resimleri için çok teşekkürler, ben de bu aşçıların büyüklerini kaybetmiştim nerden bulurum tekrar diye kara kara düşünüyordum

Nilgün Komar dedi ki...

tekrar kocaman bir MERHABA! ♥

BİRSEN dedi ki...

merhabalar hanımlar , bunların cıktısını hangı kagıda almalıyım yada nerde yaptırabılırım .. tesekkurler..

Unknown dedi ki...

merhaba pano için basım alıcam hangi kağıda almalıyım ? birde fotokopiden alırsam renkler bozulur mu ozalitçide çıkarmam daha iyi mi olur ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails