DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

3 Mayıs 2010 Pazartesi

PATCHWORK YATAK ÖRTÜSÜ








Bu yatak örtüsünü kızıma hamileyken yaptım.O dönemde patcwork kursuna gidiyorum ve birkaç küçük iş dışında tüm kurs dönemi boyunca bununla uğraştım beni çok zorladı. Patcworkün bana göre olmadığını anladım neden bilmiyorum?
Aslında zor işleri severim farklı şeyler yapmak isterim titiz çalışırım ama patcwork beni zorladı.Belki de hamileliğin verdiği bir duyguydu bilmiyorum.
Neyse bu işten sonra bir daha patcwork yapmadım ve yapanlarada gıptayla baktım.
Patcwork işlerini çok seviyorum bana farklı bir duygu veriyor.Bende istediğim şeyleri yaptırıyorum.Çok titiz çalışan bir arkadaşım,ablam var saolsun birşey istediğimde ne kadar işide olsa bana yapıp veriyor.
Onun yaptığı yatak örtülerini de sizinle paylaşacağım.Bir tane kendime bir tane de kızıma yatak örtüsü yaptı,kızıma bir tanede pike hediye etti saolsun.
Onlarıda paylaşacağım.

4 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

çok cici olmuş emeklerine sağlık
sevgiler

dshandmade dedi ki...

Bence patchworke devam etmelisin. Yatak örtüsü çok güzel olmuş. Özenli çalıştığın belli oluyor. Küçük işlerle devam edersen sıkılmadan bitirmek daha kolay olur. ellerine sağlık. sevgiler.

Hülya dedi ki...

Cok guzel olmus, ellerine saglik!

nestug dedi ki...

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar
Sevilciğim senin blogundan çok güzel tarifler alıp yaptım ve çok beğenildi.
dshandmade siz çok güzel şeyler yapıyorsunuz. Sizin kadar sabırlı degilim sanırım.
hülyacığım blogumu ziyaret ettiğin için teşekkürler bebişin odası çok hoş olmuş.Sorunsuz bir şekilde hayata gelmesi dileğiyle
sevgiler nestug

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails