DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

6 Mayıs 2010 Perşembe

GALVANİZ SAKSI





Galvaniz boyamayı seviyorum,biraz uğraştırıyor ama çok hoş şeyler ortaya çıkıyor.Bu galvanizleri İstanbul'a gittiğimde Tahtakalede adını hatırlamadığım aynı zamanda üretici de olan bir galvanizciden almıştım.Çeşit çeşit galvanizler almıştım ama son kalan bunlardı.
Galvanizi boyamak zordur.Fırçayla boyanmaz iz kalır onun için süngerle tampon yapmak gerekir.Ve ikinci kat için tam olarak kurumalıdır ki boya kalkmasın yani soyulma yapmasın.Yine tam kuruma saglandıktan sonra onestroke veya peçete veya ne yapmak isteniyorsa yapılabilir.
Ben galvanizleri de plastik ve cam ürünlerde oldugu gibi yatverniğiyle vernikliyorum Yat verniğini fırçaya çok almadan sürmek lazım fazla oldugu zaman sarı bir renk alır boyanan obje.Onun için fırçaya uygun miktarda alınıp yedire yedire sürmek gerekir.
Ben yat verniğini galvanizlerde 3 kat sürüyorum ki boya sert bir darbede sıyrılıp çıkmasın.
İster mumluk,ister kalemlik veya saksı olarakta kullanabilirsiniz.
Bu galvanizlerde PASAJ da satışta.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails