DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

13 Mayıs 2010 Perşembe

4'LÜ SEHPA VE ŞIMARIK TEPSİ




4'lü sehpa ve şımarık tepsiye bugün itibarıyla başlamış bulunuyorum.
Seramikler bitti sayılır taşlı olanlar bitti ama pembe olanın üstüne kontürle çalışma yapmam lazım deseni hazırlamadığım için bekliyor.Bu akşam deseni hazırlayabilirsem yarın onuda bitiririm inşallah.
Bu arada sehbaları aradan çıkarmak istedim.Kahverengi olduğu için beni zorlamadı.Ayakları boyandı üst kısımları kaldı.Yarında üstler biter.
Şımarık tepsi boyandı bitti üzerinin desen çalışması kaldı.

Aslında 4 lü sehpa bugün biterdi.Normalde bir günlük iş benim için ama bugün hamaratlığım tuttu.
Boyaların arasında pastalar börekler ve neler neler yapıldı.
Uzun uzun anlatmak gerekirse:
Sabah kızı okula eşimi işe gönderdikten sonra sehpalara başladım.
Bu arada evde pastamız böreğimiz kalmamış evde eksik olmaz .Mutlaka değişik şeyler denerim eşimde kızımda abur cubur sever onun için herzaman birşeyler olur.
Her öğlen kızımı eve yemeğe getirip yemeğini yediririm okul eve yakın olduğu için okulda yemesini istemiyorum.Bu yemek faslı bana bir saat kaybettiriyor.Neyse yemekten sonra iki çeşit kek yaptım.İki çeşit derken hamarat olduğumdan değil, klasik kek hamurunu ikiye böldüm birini sade diğerini kakaolu yaptım.Sadenin üstüne artık sos mos birşeyler yapacağız.
Ardından birde patatesli börek oda hazır yufkadan yapıldı.Kolay iş yani ama börekmi börek.
Sonra tekrar boyama ve kızı okuldan alıp eve gelme ve tekrar boyama.
Kızıma akşama ne istersin canın ne istiyor ne yemek yapalım dedim.Lahmacun demezmi hadi bakalım napacağız şimdi.Mecbur lahmacun yapılacak el mahkum, buzluktan kıyma çıkarmak zor geldi hadi markete git kıyma al malzeme al hazırla fırını ara gelsin alsın derken akşam oldu.Ama arada ben şımarık tepsiyide boyadım.
Artık yorgunluktan ayaklarımda hal kalmadı.
Şİmdi biraz dinlenme zamanı saatte 19:30 olmuş.Birazdan eşimde gelir yemekten sonra ben iptal aynen.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails