DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

13 Temmuz 2010 Salı

KISA BİR TATİL

Geçen hafta ani bir kararla annemin yanına gittim.Aslında bu haftasonu gidecektim ama bu hafta burda işlerim olunca geçen hafta gitmeye karar verdim yoksa gidemeyecektim.
Detayları ve resimleri sevgili kızım TUĞÇEnin blogunda.
Saatlerdir blogları dolaşıyorum annemin orda net olmadığı için giremedim ama kendimi nasıl boşlukta hissettiğimi anlatamam.Sizlerden ayrı kalmak zor geldi sanalda olsa bir ailede gibi görüyorum kendimi çok güzel birşey bana göre,herbirinizden birşeyler öğreniyorum bende birşeyler verebiliyorsam ne mutlu bana.
Ani bir karar oluncakitap dışında hiç birşey alamadım yanıma bol bol kitap okudum dinlendim.Aslında iyide oldu kafam rahatladı biraz.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails