DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

26 Kasım 2010 Cuma

BURASI NERESİ---Mİ? SİZCE?


Posted by Picasa

Bayram öncesinde başlayan yoğun günlerim halen devam ediyor.Bugün herşeyi bıraktım ve geçtim bilgisayarın başına.Ne hoş şeyler yapılmış.Ne konular anlatılmış.Hepsinden uzak kaldım.Bazılarına geçte olsa yorumlarda bulundum.
Bu arada Sevgili hobivakti beni mimlemiş.Garip alışkanlıklarımı soruyor.Bunu yazacağım ama daha aşağıda.
Bayram öncesi yetiştirmem gereken siparişlerim vardı.Onlarla uğraştım.Biride burada nasıl yapıldığınıda  anlattığım seramik boyama idi ve beni çok uğraştırdı.

Butiği olan bir arkadaşım ikinci şubenin açılışını bayram öncesine yetiştirmesi için ona yardım ettim.2 gün arkadaşlarla  magazayı yerleştirdik.Açılış günüde tezgahtarlık yaptık.Ben ve birkaç arkadaşım bu deneyimide yaşadık.
Gerçi ben birkaç kere arkadaşım İstanbula mal almak için gittiğinde mağazayla ilgilendiğim için azda olsa tecrübeliyim.Ve kıyafet işi bana göre değil.Bu apayrı bir beceri.

Bu arada eşimin bürosunda bir odasına el koydum atıl bir haldeydi zaten.Yukardaki resimlerde odanın resimleri.Bütün fazla boyalar,malzemeler ıvır zıvır herşey ordaydı.Bayram tatilinin son 3 günü orayı temizledim daha dogrusu temizlemeye çalıştım.Ve ancak yukarda ki fotoda görünen kadar temizlenebildi.Duvarlar,kapı yeniden boyandı.Halı çok kirliydi PVC kaplandı.Mutfak kısmı temizlendi.Kısacası çalışılabilir hale geldi.
Peki burada nemi yapacağım?Tabiki boyamayla ilgili ders vereceğim.
.Öğrencilerimde hazır.Geçen senede çok istediler ama ben kızımla ilgilenebilmek için vermemiştim. Bu sene okulda etüt açıldı kızımda oraya devam ediyor.Okul çıkışı yine okulda kalıp derslerini,tekrarlarını yapıyorlar.Onun için bu sene daha rahatım.Onunla ders çalışmak için çok uğraşmıyorum.Yatmadan önce kitap okutmak dışında beni meşgul etmiyor.

Bu sene yeni başlayanlar için temel teknikler dışında boyamayı bilenler için bu dönemin favorisi hamur kabartma  ve eva kağıtlarıyla çalışmalar,kalıpla keçe çalışması,punch nakışı gibi bazı nakış teknikleride göstermek istiyorum. 
Adanada hiç bir yerde light hamur bulamadım.Bende Adanadaki büyük kitapçılardan birine light hamur siparişi verdim.Ve bayağı zor oldu bu.Daha önce getirmişler satışı olmadığı için ellerinde kalmış.Onun için birkaç yıldır satışını yapmıyorlarmış.Şimdilik benim için özel sipariş getirtecekler.Belki öğrenipte soranlar olursa ilerde satışına da başlarlar.
Ben  kabartmaları kontür rölyefle yaptırıyordum.Onun için aynı desenden iki tane olmak zorundaydı.Ve peçetede daha iyi sonuç alınıyordu.Yazın değişik hamurlarla denemeler yaptım.Örnekler hazırladım.Ama malesef hazırladığım örnekler resimleyemeden elimden gitti.Sağolsun arkadaşlar yaptıklarımı büyük beğeniyle kullanıyorlar.

Haftaya Salı yani ayın 30 unda dersler başlıyor.Haftada iki gün Salı-Çarşamba 09-15 saatleri arasında olacak.
Gelmek isteyen olursa benimle mail adresimden veya yorum yazarakta  irtibata geçebilirler.
nestug01@gmail.com

Buraya kadar olan kısmı sabah saatlerinde yazmıştım.Ara verdim.Şimdi saat akşam 6 oldu.

Bu arada fırsat buldukçada takı ,broş çalışması yaptım.Pasaj la uzun süredir ilgilenmiyordum.Zaten bana bir getirisi olmamıştı.Birkere daha denemek istiyorum.Belki bu sefer birşeyler olur.Bu takıları ve yaptığım bazı ürünleri pasaja ekliyeceğim.Ama haftayı bulur sanıyorum.








Gelelim sevgili hobivaktinin mimine
Garip alışkanlıklarımızı sormuş.Aslında hepimizin garip alışkanlıkları birbirine benziyor.Onun için bunlar garipmidir bilmiyorum.
1-Sayı saymak
Özellikle uzun yolculuklarda araba sayarım,elektrik direklerini ve sayabileceğm her şeyi sayarım.
2-Paraların hep aynı yönde olmasını isterim.
3-Zaman takıntım vardır.
Birisi bana şu saatte geleceğim dediyse mutlaka o saatte gelmeli.Yoksa o saati bir saniye geçe kalbim sıkışmaya başlar,başım döner kendimi kötü hissederim.
4-Eşyalarımın yeri hiç değişmez.Başka bir şey koymayacaksam yerine hepsinin yeri bellidir.Ev taşıdığımda bile aynı objeler aynı eşyaların üzerine konur.
5-Okuduğum kitap bittiği zaman hemen yeni br kitaba başlayamam. Aradan bir gün geçmesi gerekir ki bitirdiğim kitabı iyice özümseyebileyim.
6-Detay ve özen takıntım vardır.Yaptığım işin özellikle mükemmel olmasını isterim.Hiç üşenmeden bozar tekrar tekrar yaparım.Ve yaptırırım.
Onun için bazen ders verdiğim bayanlar sıkılırlar.
Başka ne var bilmiyorum.Aklıma da birşey gelmiyor.Bunlar gariplikse işte garip alışkanlıklarım.

Blog hayatım boyunca bu kadar uzun bir yazı yazmamıştım.Umarım sıkılmadan sonuna kadar okuyan çıkar.

Herkese mutlu,sağlıklı haftasonları diliyorum.

8 yorum:

feltdesign dedi ki...

Hayırlı olsun dersler..Bol müşteriler ve kazançlar dilerim.Aynı el emeğinden keyif alan ve öğrenmek isteyenlere birşeyler öğretmek çok keyifli olmalı...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Adana'da olmak istedim:) Çok zevkli şeyler çıkacağına eminim. Kolay gelsin.

ruşyena dedi ki...

sessizliğinin altında böyle güzel şeylerin yatıyor olmasına çok sevindim... kolay gelsin neslihancım... çalışmalarını ve gelişmeleri merakla bekleyeceğim... sevgiler.

Unknown dedi ki...

allah daim eder inşallah çalışmlarınızı ne güzel bir şeyler bilmek ve bildiklerini öğretmek
iyi zamanlar diliyorum
sevgiler

hobivakti dedi ki...

Yazdıklarını başından sonuna hiç atlamadan okudum emin olabilirsin. :)

Bende uzun zamandır sessizliğinin nedenini merak ediyordum açıkcası. Tatlı telaşlardaymışsın meğer.:)

Fotoğrafı görünce kendine hobi odası ayarladığını düşünmüştüm ilk başta. Tıpkı düşündüğüm gibi değilsede ona yakın amaç için kullanılacakmış :)

Umarım öğrencilerin bol olur ve güzel vakitler geçirirsiniz. Eminim ki, ortaya güzel şeyler çıkacak.

EVA ya bende takmış durumdayım, özellikle Brezilya sitelerinde sıkça rastladığım bebekler etkiliyor beni. Bloğuma EVA kategorisinde bişeyler ekledim belki ilgini çeker. :)

Pasaj umarım bu sene senin için hayırlı kazançlar getirir. Kolyeler çok şık görünüyor ellerine sağlık.

Bu arada garip alışkanlıklarına yazmışsın ya Paraların hep aynı yönde olmasını isterim diye. Bu bendede alışkanlıktır kimbilir belkide bir takıntı. :)

Buda benim yazdığım uzun yorumlardan birisi oldu. Umarım sıkmadım seni.

İyi geceler :)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Bize uzkasınız ama çok beğendim hayırlı olsun şimdiden...

nestug dedi ki...

Sevgili Arkadaşlarım hepinize nazik yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Umarım herşey dlediğim gibi olur.Buna şu aralar çok ihtiyacım var.
sevgiler

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Canım arkadaşım, bu yazını bile yeni okudum kusura bakma... Çok yoğun gğnler geçiriyorum ve buraya bile az zaman harcıyorum. Kursa git, eve gel yemekti, mutfaktı, çamaşırdı, ütüydü derken günler fır fır geçiyor vallahi... Yazını sonuna kadar okudum ve derslerinde, işlerinde kolaylıklar diliyorum, ayrıca seni Ankara'ya bekliyorum artık, hadi çabuk gel yahu bu kadar da özletilmez ki di mi ama :D Ayrıca hediyen de bekliyor :D

Yüzünde gülümseme etrafında mutluluk eksik olmasın güzelim, sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails