DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

6 Ekim 2010 Çarşamba

BALKONDAN DÜŞEN KEDİ GİNA



Merhaba arkadaşlar
Bugün çok üzücü bir kaza yaşadık neyseki çok ciddi bir rahatsızlık olmadı.Kedimiz Ginayı bilmeyen kalmamıştır kızım blogunda sürekli bahseder.Bugun balkonda oynarken nasıl oldu bilmiyorum ama beşinci kattan aşağıya düştü.Yaklaşık 15 dakika evde aradıktan sona aşagıya düşebileceği aklıma geldi çünkü balkon kenarlarında pencerelerin kenarlarında gezmeye başlamıştı  ve ön balkondan diğer tarafa nispeten daha az yüksek olan dersanenin damına düşmüştü.Ama orası bir kat olduğu için çok fazla etkilenmemişti.Arka taraftaki balkonun yüksekliği  yaklaşık 5 kata tekabül ediyor. 
Düştüğünü anlayınca hemen aşağıya indim dersanenin penceresine çıkmış orda çocuklar seviyorlar.Ama nasıl titriyor , çocukları görünce sanırım pencereye çıktı.Çalışan bayanlardan biri düşerken görmüş.Düşerken ağzını yere çarpmış
Allahtan ciddi birşey yok.Hemen eşimi aradım geldi veterinere götürdük.Ağrı kesici iğne yedi ve süt dişlerinden birini kırmış ve ağzının içinde zedelenmeler var.Korkusu dışında bişeyi kalmadı şimdi yatıyor.
Ne olursa olsun bir cana bakmak çok önemli ve sorumluluk gerektriyor.Bu bir hayvansa daha büyük sorumluluk ve fedakarlık gerekiyor.Dertlerini sıkıntılarını anlatamıyorlar çok iyi ilgilenmek lazım ki sürekli ilgilenince bir bakışından bir miyavlamasından ne istediğini anlıyorsunuz.
Şu an iki kızım var Biri Tuğçe diğeri Gina.

9 yorum:

Nedret dedi ki...

Düzelir üzülmeyin. Boşuna demiyorlar kediler dokuz canlıdır diye. Çok da şekermiş. Sevgiler.

ruşyena dedi ki...

çok geçmiş olsun.. nasıl korkmuştur kim bilir!

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Kıyamam ben ona, çok geçmiş olsun.
Ben de Pati'miz için korkuyorum. Ama neyseki bizim kedi korkuyor, çıkmıyor kenarlara.

hobivakti dedi ki...

Yazdıklarını okurken çok kötü oldum. :(

Yazık kediciğe.

İnşallah ağrısı yoktur.

nestug dedi ki...

teşekkür ederim akadaşlar,kedimiz şimdi daha iyi herhangi bir rahatsızlığı yok sadece süt dişlerinden birini kırmış onun dışında çok şükür bi şey olmamış.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Ayy kıyamam.çok da tatlı bişey.

huuuubakbi dedi ki...

ah canm kiyamam benimde 3 kedim,1 kanişim,2 kuşum,18 baligim var ödüm patliyor bişey olcak diye ama neyse ki evim bahçeli,kizin da çk korkmuştur şimdi allahdan iimiş kedicik

Unknown dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun (yazını yazdığın ilk gün yorum yapmya çalıştım ancak aksilikler yüzünden olmadı sonrada yorum yptığımı düşünüp bir daha denemedim tuğçe için yorum yaparken bi bkayım o gün yapabilmişim mi dedim olmadığını şimdi ggördüm)bu gün itibariyle iyidir umarım
sevgiler

nestug dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar.
şimdi daha iyi artık balkon demirlerine tırmanmaya korkuyor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails