DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.

27 Temmuz 2010 Salı

MERSİN AKÇAKIL'DA KAMP VE GÜNEŞİN DOĞUŞU

GÜNEŞİN DOĞUŞU
Yukardaki resimler de Akçakılda kamp kurduğumuz yerden çekildi.
Geçen yıl Mersin Taşucu'nu geçince Akçakıl Camping var, Mersinliler çok iyi bilir orayı.Adı üstünde sahil tamemen çakıl dolu ama iri iri çakıllar taşlarla dolu.Deniz çok güzel ,müthiş bir su...
Geçen yıl bir değişiklik yapalım dedik ve kamp (çadır) olayına girdik haybeye gözü kapalı balıklama daldık. Bizde münibüs var onu karavana çevirelim,mutfak olarak kullanalım birde çadır alalım dedik ve dediğimizi de yaptık.
Ve hiç bir yer bilmeden yine gözü kapalı yola çıktık.Tabiki Mersin civarında çadır alanları var biliyoruz ama nasıl onu bilmiyoruz.Neyse biz yola çıktık geze geze güzel ve nezih bir yer araya araya gidiyoruz.Normal çadır alanları bize göre değil.Hem çok kalabalık hem de iç içe ..
Sonunda Taşucunu geçince Akçakıla geldik ve orda da kaldık..çok güzel bir yer,temiz,herşey var.
Nezih ,kalabalık değil genelde karavancıların ve ağırlık yabancı (Alman,Fransız,İtalyan ve Avrupanın bir çok ülkesinden gelenler) karavancılarla dolu Türk karavancılarda var ve insana saygılı ,çevreye saygılı kişiler.
Aynı zamanda bungalov tipi odalarda var isteyen orada da kalabiliyor.
 İşletmede çok iyi çalışıyor.
Velhasıl biz bu kamp işini çok sevdik.Otellerin o düzeninden sonra böyle bir tatil doğayla iç içe ve deniz bizi cezbetti.Zeytin ağaçlarının altında çadırımızı kurduk.Arkamızda dağ,ağaçlar önümüzde deniz.....
Bu senede yine böyle bir tatile çıkalım dedik.Geçen haftasonu iki günlüğüne çıktık.Bu sefer istikamet belli, doğru Akçakıla gittik uygun bir yer bulduk yerleştik
Aslında bizim bu haftaki gidişimiz uzun tatil için yer ayarlamasıydı çünki istediğimiz gibi bir yer olması önemli.Giderken zaten uzun kalacağımız için mini buzdolabı ,fırın ,elektrikli ocak götürmeyi düşünüyorduk. Ama iki günlüğüne gidince bunları almadık doğal olarak.
herkese tavsiye edebileceğim doğa harikası bir yer........