DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

24 Ağustos 2010 Salı

DOST DEDİĞİN

 
Sevgili eşimin hediyesi



Çocuklarada mum söndürtmeden olmaz ki

Arka planda arkadaşım Nazan

Bildiğiniz gibi dün doğum günümdü.Yeni bir yaşa girmek,bir yaş daha ihtiyarlamak.İyisiyle kötüsüyle bir ömür geçirmek.
Cahit Sıtkı bir şiirinde Yaş 35 yolun yarısı demiş.Dün gece yatmadan otuzbeşi beş geçe neler yaşadım, neler eskittim nasıl artıp nasıl eksildiğimi düşündüm.
Hayatım da çok şey biriktirdim.Hiç bir şeyi atmadım hep biriktirdim en çok ta İNSAN biriktirdim.Aynı karede olmayacağım kişilerde oldu hayatımda ,hiç insan atmadım atamadığım diğer şeyler gibi.
Ne kazandım ne  kaybettim. Hem çok şey kazandım,hem çok şey kaybettim.
Hayatıma girip-çıkan insanları düşündüm zamanında DOSTUM dediğim ve karşılığında sadece çıkar ilişkisi olan sözde dostlarımı düşündüm.
Hayatım boyunca kankardeşim olarak gördüğüm ama 8 yıldır yanımda olmayan ve nedenini bilmediğim ve şu an bana ihtiyacı olsa koşa koşa  gideceğim dostumu! düşündüm.
Yıllardır kavga döğüş yapsakta darılıp birbirimize kızsakta yinede yanımda olan dostlarımı düşündüm.
Dostlukta bu değilmidir?
Hiç bir gizemin ardına sığınmadan yanında yüreğimizi açtığımız kişi değilmidir dost dediğimiz.
Dost ; sıkıntımızı,derdimizi,ayıbımızı,hatta suçlu bile olsak yanımızda olan ve bütün bunlarla nasıl başa çıkacağımızı düşünen kişi değilmidir?
Dost ; bizi sadece dinleyen,yaramızı saran,yargılamayan,mahkum etmeyen,suçlamayan değilmidir?
Dost ; Kızan,azarlayan,bağıran ama asla kırmayan değilmidir?
Dost dediğin; radikal olan , dayanılmaz olduğumuz zamanlarda bile bize dayanan değilmidir?
Dost dediğin; bütün dünya bizi üzdüğünde yanımızda olan, bize moral veren, bir haber aldığımızda bizimle sevinen , ağladığımızda bizimle ağlayan değilmidir?
Ben hep kendimi iyi bir dost olarak gördüm.Herkesin hep yanında oldum.Mutlaka benimde hatalarım olmuştur.Birinden vazgeçmem çok zordur.Ölümüne o insanın yanında olurum ama dostluklarımda ince bir çizgi vardır ve o koptumu biter o dostluk ölümüne biter.

Kısacası dost dediğimiz;
Sevincimizi çarpan,
Üzüntümüzü bölen,
Geçmişimizi çıkaran,
Yarınımızı toplayan,
Kalbinin derinliklerinde, bizi hisseden
Ve her zaman ''bütün'' , parçalardan '' daha büyük '' olan değilmidir?

4 yorum:

Nedret dedi ki...

Yaş dediğin nedir ki? Yeter ki ailenin dirliği düzeni yerinde olsun.
Allah mutluluğunu bozmadan nice yıllar göstersin. Sevgiler.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş canım, tekrar doğum günün kutlu olsun, en kötü günün böyle olsun güzelim...

GÖNÜL dedi ki...

nice mutlu sağlıklı senelere yeni yaşın kutlu olsun sevgiler

Mutluanne dedi ki...

Günaydınlar
Evet dost dediğin tam anlatılamasada bütün bunların hepsidir ama yok galiba artık öyle dostlar.Çıkar ilişkilerinden ağzı yanmış biri olarak sizi oldukça iyi anlıyorum.Doğum gününüz kutlu olsun,bence kadınların en güzel ve en olgun yaşıdır 35,nice senelere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails