DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

21 Ağustos 2010 Cumartesi

YAĞLI BOYA TABLO





Yemeklere biraz ara verelim ve şimdi asıl konumuza dönelim.
Bu tabloyu bir kaç yıl önce yapmıştım.o zamanlar yağlı boya kursuna devam ediyordum.
Ama kızımın küçük olması nedeniyle fazla devam edememiş ve yarım bırakmak zorunda kalmıştım.Belki bu sene tekrar başlarım.
Şimdi bu tablo arkadaşımın duvarını süslüyor.
Diğer tablolarımıda bir ara yayınlarım artık.

6 yorum:

DaRmAn dedi ki...

eline-emeğine sağlık nestugcum..çok güzeller... çok seviyorum yağlı boya tabloları,keşke bu konuda biraz kabiliyetim olsaydı :(

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok özendiğim birşeydir:( Ellerine sağlık.

Banuca dedi ki...

Mutlaka devam et, çünkü çoook güzeeeeel....

MAVİ TUTKU dedi ki...

Böyle güzellikler izlenmezmi hiç, derhall..

Gülen Tezer dedi ki...

Cin Ali'yi bile ortopedk engelli çizerim ben :( Her tarakta bezin var. Helal olsun sana. Alkış!
Öptüm..

huuuubakbi dedi ki...

Ellerine sağlık.çok güzel.valla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails