DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

12 Haziran 2010 Cumartesi

100 KAT VERNİKLİ ŞIMARIK TEPSİ




Şımarık tepsiye sürekli kullanılacağından dolayı hem leke olmasın hem kolay temizlensin diye 100 kat vernik döktüm.Tepsi büyük olduğu için iki adet 100 kat vernik gitti.Tepsiyi lacivert boyadım ve içini iki renk yapıp ortaya gelecek şekilde onestroke çalışması yaptım.
Bu tepsiyide geçen sene dernekte yapmıştık.Şerife ablanın kahvaltı tepsisi....

8 yorum:

Nedret dedi ki...

Enfes...

nestug dedi ki...

tiryakicim teşekkür ederim
neduk hoş geldin bloguma,teşekkür ederim
bende sizleri zevkle takip ediyorum.

Carla dedi ki...

Hello,
You are welcome to my blog, Tks.
Lovely and beautiful blog congratulations, beautiful painting and everything.
Kisses from Brasil,
Carla

Kbr-Bhdr dedi ki...

çok güzel olmuş. gerçekten bayıldm ellerine sağlık şekerim.

Mary C.M. dedi ki...

"Hello,I came to thank your visit and nice comment on my work, it's always good to know that what is done with so much love is appreciated by others.I visited your blog, and I enjoyed,this work are very beautiful and tasteful, congratulations."
"A kiss from Portugal"

TARİF BAHÇESİ dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş. Gerçekten şımarmayı hak eden bir tepsi... Emeğine sağlık.

Beedeebabee dedi ki...

These roses were painted so beautifully! ;) Paulette

Fidan Başaran dedi ki...

bu tepsi bu işin uzmanı tarafından yapılmış,muhteşem,sanat eseri olmuş
bayıldım

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails