DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

12 Haziran 2010 Cumartesi

PEÇETE HALKASI





Beyaz peçete halkasına ihtiyacım vardı.Piyasada satılanları beğenmediğim için kendim yapmak istedim.Bu işin de bu yanı var kendin yapınca para verip almak zor geliyor.
Herkeste olan bende olmasın diyorsun sadece bana ait olsun benim olsun...
Ben o tipitiplerdenim.Kıyafetlerimi bile butik tarzı yerlerden alırım.Öyle büyük magazalar markalar falan beni açmaz.Çok hoşuma gitmesi lazım magazadan alırken.
Geçen sene çok beğenerek ve çok para vererek aldığım bir gömlek bir hafta sonra Kızılay dağıtmışa döndü heryerde herkesin üzerinde aman Allahım bu ne diyerek kaldırıp attım.Olamaz böyle bişi ama aynı kumaşın gömleği,eteği,elbisesi herbişeyini yapmışlar.
Neyse işte böyle onun için bende herşeyimi kendim yapar oldum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails