DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

1 Haziran 2010 Salı

SAVAROSKİ TAŞLI SERAMİKLER










Daha önce boyayıp taşladığım seramikleri fırsat bulup ancak yayınlayabildim.Aslında birazda tembellik yaptım.Son birkaç gündür nete giremiyorum.Haftasonu yogun geçti. Cuma akşamı bayanlar bir aradaydık.Eşleri dışarı attık kafamıza göre takıldık.Bu sezonun son yemeğiydi her ay birimizde toplanıp vakit geçiriyoruz bayan bayana hoş oluyor.Tabi cumartesi de yorgunluktan yatıp kaldım çünki geçen hafta yetiştirmem gereken siparişler de vardı, cumanın hazırlığıda olunca yordu beni.
Hazırladığım yemekleride inşallah yayınlarım.
Kızımın yüzme çalışmasından sonra ördek veya civciv yavrusu aradık.Bulamadık tabiki...Neyse kızımı ikna ettik daha sonra tekrar bakacagız.
Pazar günüde KADINCIK BARAJI'na pikniğe gittik.Adana çok sıcak oldugu için biraz serinlemek istedik.Yoksa oralara kadar gitmeye gerek yok Adana'da da piknik için güzel yerler var ama hem sıcak hem kalabaık iç içe piknik yapmak hoşumuza gitmiyor.Rahat ve huzurlu bir gün geçirmek adına....
Piknik resimleride daha sonra inşallah.Anneler gününde de Kadıncık barajına gitmiştik ama o günün resimlerini bile yayınlayamadım.Bunları yayınlayabilirmiyim acaba??????????????????

3 yorum:

DenizasToysJoys dedi ki...

Tek kelime ile harika görünüyör! Ellerinize sağlık!

Senanın annesi dedi ki...

Çok güzel görünüyor.
Emeğinize sağlık.
Boyadım ve taşladım yazmışsınız.
Taşlamak nedir ve nasıl yapılır?
Birde o taşları nasıl bir yapıştırıcı kullanarak yapıştırıyorsunuz?
Çok sordum farkındayım ama merak işte :)
♥♥♥ Sevgiler ♥♥♥

nestug dedi ki...

Sevgili senanınannesi,
Seramikleri boyadıktan sonra savaroski taşları peligom veya benzeri çok amaçlı yapıştırıcılarla veya japon yapıştırıcısıyla uygun gördüğüm yerlere yapıştırdım.Bu tekniğin açıklamalı ve detaylı resimleriyle
http://nestug.blogspot.com/2010/11/seramik-boyama-nasil-yapilir.html
bu adreste bulabilirsin.
sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails