DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

29 Haziran 2010 Salı

KIZIMIN BLOĞU


Sevgili biricik kızımda kendine blog sayfası açmak istedi.
Ben de onu kıramayınca böyle bir blog çıktı ortaya.Aslında okula devam ederken açıldı bu blog ama derslerinden dolayı izin vermedim fazla zaman geçirmesine bilgisayar başında.
Kendi için önemli olan, sevdiği, kızdığı şeyleri ,gezdiği yerleri yazacakmış.İlerde geriye dönüp baktığında onun için iyi olur düşüncesiyle tamam dedim.
Tabii herşey benim kontrolümde gelen yorumlar,yazdığı yazılar gibi.Resim eklemeyi henüz bilmediği için onuda ben yapıyorum zaten.Yazdığı yazılarda benim kontrolumden geçtikten sonra yayınlanıyor.Ama yazım şekline kelimeleri doğru yanlışına bakmadan sadece yazdığı yazıyı kontrol amaçlı oluyor bu.Çünkü kendini , kendi kelimeleriyle ifade etmesini istiyorum.
Sizlerden ricam onunda izleyicisi olmanız.Çünkü bana sorup duruyor 'benide izleyen olacakmı 'diye?

2 yorum:

lolipu dedi ki...

bu güzel kızın bloğunu takip etmek beni çok mutlu eder:)))

canikom dedi ki...

kızınızın bloğunun adı nedir

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails