DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

4 Haziran 2010 Cuma

SAKSILAR BOYANDI





Yaz geldi balkonlar renklendi.Hemen her balkonda rengarenk çiçekler görülüyor.
Çiçeklerin canlılığı gibi saksılarda şenlendi eskilerin tek tip saksılarının yerini rengarenk çeşit çeşit saksılar aldı.
Bu saksılarıda arkadaşımın balkonu için yaptım.
Geride daha 10 adet var yapılacak.Aslında fabrikasyon çalışmalarını sevmiyorum farklı şeyler yapmak istiyorum ama napalım görsel olarak bu beğenilince devamıda geliyor.Gerçi diğerlerinin çiçekleri farklı olacak:)))
Daha öncede saksı eklemiştim bloguma ve duvar boyama ama onlara nasıl link verileceğini bilmediğimden tekrar resimlerini ekliyorum





6 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Çok güzeller hepsi de duvar boyamaya taktım ben. O nasıl bir iştir. Kutluyorum seni..

Bizim Gibiler dedi ki...

Saksılar da güzel olmuş ama ben de duvar boyamalarına bayıldım. Çok marifetlisin, bayıldım.
Link vermek konusunda, vermek istediğin adrese git, adres çubuğunda yazanları kopyala. Sonra yazını yazdığın bölümde verdiğin bağlantının nerede görünmesini istiyorsan üzerini tara ve yukarıda bağlantı yazan küçük bir düğme var oraya tıkla. Açılan ekrada kopyaladığın adresi yapıştır. Umarım anlatabilmişimdir:)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

offf harika şeyler bunlar yalnız duvar boyamalarına bayıldım, dediğim gibi çok zevklisin ve çok marifetlisin ellerine sağlık şekerim :D

hobivakti dedi ki...

Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. :)

Bendede eski uzun saksılardan var. Boyamak istiyorum.

Boyanıp verniklenince güneşten etkileniyormu acaba?

Renkte solma falan oluyor mu?

hobivakti dedi ki...

Ama ama ama :)

Soruma cevap vermemişsin. :)(:

elmalı kurabiye dedi ki...

ben de öğrenmeliyim bu işleri.çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails