DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

30 Haziran 2010 Çarşamba

KÜÇÜK İŞLER





Hep büyük parça çalışmaktan yoruldum ve ara vermek istedim bunlarda o arada çıktı.
Küçük kutu evde vardı ve boyanmayı bekliyordu(diğerleri gibi)
Crokodil çatlatma yaptım ve üstüne onestroke uyguladım.
crokodil çatlatma: boyanın üzerine çatlatma 1 kalın bir tabaka halinde sürülür ve bal kıvamına gelince (yani hafif dokununca elde bal kıvamı gibi hissedeceksiniz)üst kat boyası sürülür.Bu şekilde iri çatlaklar oluşur. 
Kuş evi siparişim vardı onlarda arada çıktı.Ortada görünende mumluk
Kuş evlerini de açık renk boyayıp üzerine onestroke çalıştım.
Daha önceki kuş evlerime bakmak istersenizhttp://nestug.blogspot.com/2010/03/gun-yetmiyor.html buraya tıklamanız yeter.

1 yorum:

Nedret dedi ki...

Ellerine sağlık. Ustasısın bu işin maşallah.Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails