DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

8 Haziran 2010 Salı

PATCHWORK PİKE











Kızımın patchworkten yapılma pikesini ben yaptım demek isterdim ama malesef yapan ben değilim.
Yıllar önce patchwork kursuna giderken tanıştığım çok değerli ablam,arkadaşım MİNE kızım için hediye yaptı bu pikeyi.
Bazı arkadaşlıklar nerde tanışırsan tanış uzun ömürlü oluyor.Yaklaşık 9 yıl önce gitmiştim kursa ve hala bazı arkadaşlarla görüşürüz.Yıllar içinde samimi olduk onlar bana ahşap boyama kursuna geldiler,ben onlara dikiş işlerimi yaptırdım.
Hemen her şeyi bilmeme rağmen en çok boyama beni cezbediyor.Ve severek zevkle yapıyorum.
Nette gördüğüm çok güzel boyamalar var,dekopajlar,kabartmalar ama ben burda bazı malzemeleri bulamıyorum onun içinde pek birşey ortaya çıkmıyor.
Seneler önce ahşap boyama gündemdeyken İstanbuldan toptancılar gelir mal satarlardı o zaman birkaç sanatevi vardı.Ama şimdi benim bildiğim iki tane var.Halkeğitim ve seyhan belediyesinin açtığı kursları saymıyorum.Çünkü onlardan çok fazla bişi çıkmıyor.Artık kitapçılar bile malzeme getirmiyor.
Ondan dolayı bende tekrarlarla geçiriyorum işlerimi.Geçen yıllarda İstanbula İzmire gittikçe malzeme alırdım farklı teknikler öğrenirdim.Ama şimdi hevesimde kalmadı sanırım.Kimse ne yaptığını anlamıyor kıymet vermiyor.Emeği görmüyor.Ucuza kapatmaya çalışıyorlar.Benimde yüzüm yumuşak ses çıkaramıyorum.Onun için eşim işyeri açmama karşı.Kimseden para isteyemiyorum hemen canın sağolsun ne parası diyorum.Eşimde sen bizi batırırsın ticareti bilmiyorsun diyor.Haklıda ama napim böyleyim işte.
Gerçi belki profesyonelce yapsam bu işi öyle olmam ama bende kendime güvenemiyorum.
Malzeme bollugunda yaptığım objelerin resimleri hep foto olarak tabii o zaman digital makineler olmayınca...Şimdi o fotoları scan yaptıracağım onlardanda eklemek istediğim şeyler var.
Patchworkten bahsederken konu nereye geldi.

1 yorum:

lolipu dedi ki...

Hep yapmak istediğim ama bir türlü cesaret edemediğim bir şey bu. Çok beğendim, çok güzel olmuş:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails