DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

3 Haziran 2010 Perşembe

ÜÇLÜ SERAMİK VAZO





Seramik üçlü vazo pembe renkle boyandı ve üzerine boyutlu boya ile çalışma yapıldı.
Seramiği açık pembe boyamak için beyaz ve kırmızıyı karıştırıp istediğimiz rengi elde ettik.Açık renk elde etmek için beyaz renge istediğiniz rengi azar azar ilave etmek gerekiyor ki istediğimiz tonu kolay elde edebilelim.Burda kural açık renge koyuyu ilave etmek koyu rengi açmak istersek çok zorlanırız.
Pembeye boyanan seramiklerin üzerine kalemle çalışacagım deseni çizdim ve sedef boyutlu boya ile çalışmasını yaptım.Bazı yerlere taş yapıştırdım.Aslında küçük çiçekler damla inci boncuklarla yapılacaktı ama Adana da damla inci bulamayınca onlarda boyutlu boyalarla yapıldı.
Bu takımda sevgili Aslı'nın evini süslüyor şimdi.

2 yorum:

fuska dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık. boyamayla verdiğin ipucu da çok iyi oldu. devamlı kırmızıyı açıp pembeye ulaşmaya çalışıyordum. rengi beeğenmeyip içine mavi de katıyordum. işin içinden çıkamayınca, pembe boya alıp bu karışım işinden paçayı kurtarmıştım :))

DenizasToysJoys dedi ki...

Harika bir çalışmadır!
Çok ince ve sanatsaldır

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails