DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

11 Ocak 2011 Salı

31 ARALIK AKŞAMI KULLANDIKLARIM

Seneler önce aldığım bu noel baba seramikleri her yeniyıl çıkartır ve mumlarını bile yakmaya kıyamadan tekrar kaldırırım.Nedense bu mumlukları kullanmak istemiyorum.
Takıntılıyım.....


Bu sepetlerin içinde tarçınlı mumlar yandı.
Miiiiiiiiissss gibi koktular yeniyıl akşamı

seramik mumluğumuzda ortama bambaşka bir hava verdi o gece.
Bir akşam mum yanarken resimlerim inşallah...



Yine bu yılbaşına özel çalıştığım kaşıklık ve ekmeklikte aşağıda
Sevgili lolipuda gördüm ve kızımın beğenisi üzerine çalıştım.
Puantiyeleride sevgili kızım Tuğçe yaptı.Bazı yerlerde sıkılmış ve iri iri atmış yada boya almamış fırçanın arkasına silik ve küçük olmuş.





Sevgili kızımın sıkılarak yaptığı puantiyeler


Sevgili lolipu ve sevgili Ruşenin yayınladığı dekupajları kullandım.


Stepten aldığım şamdanlar ve tepe homedan yıllar önce aldığım mumlar.

Bu mumlarıda kullanmaya kıyamıyorum.Sanki bir daha aynısından bulamıyacakmışım gibi,
takıntılıyım dedim yaaaaa:)))))


Narlarım
Aslında boyaması bitmedi ama kızım eve götürelim diye tutturdu.
Yanındaki meleğide kendisi boyadı. 

Yeniyıl mumlarımdan ikisi ama bunlar yakıldı.Büyük bir zevkle :)))))))))



7 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

MUMLARI YAKMA KONUSUNDA BEN DE SENİN GİBİ TAKINTILIYIM.. KIYAMIYORUM...BİR DE ESKİ GÜZELLİKLERİ KALMIYORMUŞ GİBİ GELİYOR...

DaRmAn dedi ki...

bence takıntı değilll,kıyamadım diyecek kadar yeri var yani,hele güllü olana bayıldım.. çok seviyorum mumları bende.. ;)

ruşyena dedi ki...

mutlu bir yll dileğimle...
sevgiler.

Unknown dedi ki...

güllü olan mumların altında ki şamdamları,kırmızı kabartmalı dekupajalrıda çok beğendim mumları yakmamanda sana hak verdim:)

hobivakti dedi ki...

Hepsi harika :)

Kaşıklığa bayıldım özellikle.

Kızının irili ufaklı yaptığı puantiyeler bence doğal olmuş. Kar taneside öyle değilmi ki. :)

Dekoratif amaçla alınan şeyleri bende kolay kolay kullanamam, kıyamam ki. :)

Unknown dedi ki...

HER BIRI DIYERINDEN DAHA GÜZEL EMEKLERINIZE ELLERINIZE SAGLIK HAYIRLI AKSAMLAR CANIM:

Unknown dedi ki...

HER BIRI DIYERINDEN DAHA GÜZEL EMEKLERINIZE ELLERINIZE SAGLIK HAYIRLI AKSAMLAR CANIM:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails