DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

25 Ocak 2011 Salı

YENİ BİR ÖDÜL



Sevgili Deniza17 beni ödüle layık görmüş.Kendisine çok teşekkür ederim.Aslında bu ödülü cevaplamak için geç kaldım.Kendisinden özür diliyorum.
Bu ödülü 15 kişiye göndermem gerekiyormuş.Ve kendimle ilgili 7 özellik yazmam lazımmış.

1-Başak burcuyum ve tüm özelliklerini taşıyorum.Dağınıklığa tahammülüm yoktur.Ama çocuk olunca birşey yapamıyorum:((((
2-İş konusunda mükemmelliyetçiyim.Hata,yanlış kabul etmem.Kendi yaptığım iş konusunda fabrikasyon çalışmalar hoşuma gitmez.Herkes farklı bir şeyler yapmalıdır.
3-Asla boş duramam mutlaka bir şeyler yapmalıyım.Boş duranı da anlamam ve tahammül edemem.
4-İnternette dolaşmayı çok severim.
5-En büyük zevkim kitap okumak ve dvd izlemektir.
6-En büyük tutkum elsanatlarıyla uğraşmaktır.Hemen her şeyi yapmaya çalışırım.Her işten elimde yaptığım bir şeyler vardır.
7-zorlandığım ise şu ödül ve mim olayları

şimdi ben kimlere gönderiyorum.
Bakalım
1-Sezobigo
2-darman
3-eskiden-yeniye
4-cepaynası
5-elişlerim
6-hayatlarınhikayeleri
7-ikizbüyütmek
8-içimizdeki karnaval
9-lilanınevinehoşgeldiniz
10-meralhobiart
11-mormenekşeler
12-nazanınhobiatölyesitarifbahçesi
13-turuncuçakıltaşı
14-özlemce
15-şehnaz

Arkadaşlarımın linklerini şu an veremiyorum.O kadar vaktim yok.
Yarında mesajlarını göndermeye çalışacağım.
Ama beni izleyen bu postu okuyan herkesede bu ödülü gönderiyorum.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

kalp kalbe karşıymış buna derler bu yorumu yazmak için geldim aaa bi baktım mimlemmişim
http://sezobigo.blogspot.com/2011/01/mimfiyonk-konulu.html
cevaplayabilirsen eğer
sevgiler

DenizasToysJoys dedi ki...

8)))
Ben de başak burcuyum! Ve yazdığınız her özellik altında imzamı atabilirim. Çok benziyoruz. Çoook! 8)))
Şu ödülle sizi zora soktuğum için bağışlayın beni. Ben de bu ödül yayılmayı çok sevmem ama bu sitede yeniyim ve ilk oldu için yapıyım dedim 8)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails