DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

10 Ocak 2011 Pazartesi

SERAMİK PANOLAR

Seramik panoyu hafif zımparaladıktan sonra nemli bezle tozunu alıyoruz.
Kolay transferimizi panoya göre ayarlayıp yapıştırıyoruz.

Deseni yerleştirdikten sonra kenarda kalan boşlukları tamamlamak gerekiyor.Ve desenle bir bütünlük sağlamak zorundasınız.
Fotoğraf makinası yanımda olmayınca aşamalarını resimleyemedim ama daha bunun gibi bir sürü pano var.
Tamamlama için bekliyor.İnşallah onlarda aşama aşama resimleyebilirim.

Resmi tamamlama yapmak için elinizde değişik renkler bulunması lazım.Birkaç renkle bu işi yapamazsınız ve renk bilgisi de birazda olsa gerekiyor.
Hangi renkleri karıştırdığınızda nasıl bir renk ortaya çıkacağını bilmeniz lazım.
Tamamlamak için desene uygun peçete veya dekupaj kağıtları kullanabileceğiniz gibi kendinizde desene göre çizip tamamlayabilirsiniz.

Bu resimde tamamlama yaparken yarım meyveleri renklerine göre tamamladım.
Alt boşlukta yaprak ağırlıklı çalışma yaptım.Ve yukarıda da ağaçları tamamlayıp dallarını boyadım.
Sonuçta böyle bir görüntü ortaya çıktı.
Sizce nasıl olmuş?
Desenin ilk haliyle uyum sağlamışmıyım?


Burdaki panolarda aynı teknikle yapıldılar.


Yaptığınız bir tepside veya sehpada veya seramik herhangi bir obje üzerinde bu tekniği rahatlıkla kullanabilirsiniz.Yaptığınız objeye ayrı bir hava vereceğinden emin olabilirsiniz.
Aşağıda farklı objelerde yapılmış tamamlama örnekleri var.

Peçetenin sadece çiçek kısmı yapıştırıldı.
Dal ve yapraklar fırçayla çalışıldı.

Ahşap sehpa üzerinde 3 farklı peçeteden desenler bulunuyor.Ve uygun şekilde tamamlama yapıldı.
Bu sehpanın yapım aşamalarını anlatacağım.Aslında göründüğü kadar zor olmadığını göreceksiniz.

Ekmeklik çalışması
Horozlar dekupaj yapıldı.Diğer yerlerde onestroke çalışması yapıldı.

Ayaklı sehpa
Kolay transfer ve tamamlamaya farklı bir örnek.
Tamamlamanın yaptığınız desene uygun olması önemli bir unsur.

Yine ayaklı sehpa çalışması
Bu çalışmada da 3 farklı peçete uygun şekilde kullanıldı ve fırça çalışmasıyla bir bütün haline getirildi.

Ve porselen çalışması
Horozunuz yine dekupaj ve onestroke iile bütünleşti.

8 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlıkkkk çok güzellerrrr

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuşlar ama bana çoooooooooooooooookkk zoooooooooooooooooorr geldi çok fırın ekmek yemem gerek sana kolay gelsin
sevgiler

Banuca dedi ki...

Hepsi nasıl da muhteşem bayıldım:)

Tatlı Cadı dedi ki...

Cok CiCi çalışmalar eline sağlık arkadaşım.. bu seramik panolardan ben de çalışacağım, cariyeli resimlerden araştırırken sana rastladım. cariye desenleri için bağlantı verebilirmisin bana.. Şimdilik CiCi KaLL.. (^_^)

nestug dedi ki...

sevgili tatlı cadı,
resimleri googledan bulabilirsiniz. bende oradan bulup kullanıyorum.Şimdiden kolay gelsin
sevgiler

Adsız dedi ki...

elinize sağlık ve merhaba,kolay transfer derken ne ile yapıştırdınız acaba? tutkal ise ne tutkallı? yapıştırıcı ise e marka?

Unknown dedi ki...

resmi tamamlamak için kuiiandığınız boya nedir acaba

nestug dedi ki...

merhaba Esin kurhan
resim tamamlama ahşapta kullandığımız su bazlı boyalarla yapıldı.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails