DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

19 Ocak 2011 Çarşamba

NATİONAL GEOGRAPHİC SEHPA

Sehpanın bitmiş hali

Sehpa zımparalanıp kemik rengine boyandı.
Peçeteler kesilip istenilen yere yapıştırıldı
.Bu sehpada hayvanlı 3 farklı peçete kullanıldı.

Peçeteyi yapıştırırken kompozisyona dikkat etmek gerekiyor.
Yoksa karışık bir görüntü ortaya çıkar.

Ben burda sehpayı dizayn ederken;kaplanın uzaktan geçen hayvanları gözlediğini düşündüm ve ona göre yerleşimimi yaptım.
Bu tür tasarımlarda önce kafanızda hikayenizi  yazıp yerleşimi ona göre yapmalısınız. 

Daha öncede anlattığım gibi,aradaki boşlukları uygun renklerde bütüne dikkat ederek alt rengini oluşturacaksınız.


Desenin içinde ki yardımcı desenler, figürler araya fırçayla veya ek peçetelerle çalışılır.
Ben fırça çalışması yaptım ama sizler kullandığınız peçetenin bir diğerinden kesip yapıştırabilirsiniz.
Otları,çalıları ve diğer hareketlerde uygun şekilde çalışılır.

Çalışma ortaya çıkmaya başladı.
Artık eksikleri ve gözünüze boş kalan yerleri tamamlamaya geldi sıra

Ve bitti.


Sizce nasıl?



okey kutusu
Aynı desene takım olarak okey kutusu ve askılıkta yapıldı.
Askının resmini alamadan gitti.

Kutuyuda aynı  çalıştık.


Genel görüntüsü

Sizce nasıl olmuşlar?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Herkese iyi akşamlar

15 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok beğendim.hepsini yapıyorum ama şu tamamlama işleminden korkuyorum.bende ya tüm peçete kullanıyorum yada ortaya yapıştırıp kalan taraflarını boyuyorum.sizinkiler süperrr

Nazan dedi ki...

Ben çok beğendim.Yaptıklarınızı severek izliyorum.Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

40 fırın ekmek yemem tabiri buraya cuk oturur.çok güzel aynı zamanda bir o kadarda zoooorr geldi gözüme.
elllerine sağlık
sevgiler

dshandmade dedi ki...

Süper olmuşlar! Söylenecek söz yok. Ellerine sağlık.

hobivakti dedi ki...

Bence harika olmuş, çok güzel tamamlama yapmışsınız. Renkler çok hoş.

Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık cnm,bence çok hoş olmuş.kaftanlara da bayıldım:))

Tatlı CaDı dedi ki...

Çok Güzel Olmuuş.... (^_^)

Ada Deniz dedi ki...

süper olmuş bayıldım buna. Ben hiç bu kadar gerçekçi hayvanlı peçeteye rastlamadım. benim oğluşlar bayılır böyle bir şeye

HATiŞiN HOBiLERi dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar ayrıca fikir verdiğin için teşekkürler

Fidan Başaran dedi ki...

yağlı boya tablo gibi olmuş:)))))

nestug dedi ki...

sevgili arkadaşlar çok teşekkür ederim.Bende sizleri severek takip ediyorum.
Sevgili hatşinhobileri bloguma hoş geldin.Sizinde boyamalarınız çok güzel elinize sağlık.
sevgiler

DenizasToysJoys dedi ki...

Sizin bütün çalışmalarınız çok güzel. Blogunuzu büyük bir ilgi ile takıp ediyorum. Ufacık bir ödul vermek istedim.
http://denizaa17.blogspot.com/2011/01/oduller.html

Şehnaz dedi ki...

ahhh neslihan nekadar güzel olmuşlar...harika...ellerine sağlık canım..

Canan dedi ki...

neslihan her şey çok güzel olmuş emeğine saçlık

Mor Düşler dedi ki...

ne diyim harika olmuşlar..hikaye bir yana perspektif kusursuz..ellerinize sağlı..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails