DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

13 Ocak 2011 Perşembe

ATÖLYEDEN KISA KISA VE KÜÇÜK BLOG BULUŞMAMIZ


Bu işin detayları daha sonra
Şimdilik görüntü bu kadar


Şemsiyelik
Krem rengine boyadık ve üzerine koyu pembe ile süpürme yapıp peçeteleri dizayn ettik.


Mutfak takımı
Krem rengine boyadık ve üzerine poşet doku çalışması yaptık.
Peçeteleri yapıştırıp kenarlarına boncuk boya ile kontür çektik.




Yine krem rengi ve poşet doku ve peçete çalışması




Dilsiz uşak
Beyaz ve siyah renklerde boyandı.

VE KÜÇÜK BLOG BULUŞMAMIZ
Sevgili Şehnazla bugün tanıştık.Adanada bir araya geldiğim ilk blogger.Kendisi içinde ilk olduğunu söyledi.
Umarım bundan sonra başka blogger arkadaşlarımızla tanışmak bir araya gelmek nasip olur.
Şehnazcığım çok cana yakın,güleryüzlü ve sempatikti beni kendine çekiverdi.Çünkü ben kolay iletişim kuran biri değilim.Onun cana yakınlığı sayesinde bende hemen açılıverdim.
Şehnazı tanıdığım için çok memnun oldum.Umarım bundan sonrada görüşmeye devam ederiz.
Sadece tek resim çekildik.İkimiz olunca fazlası olmadı.
Resimde ne kadar kilolu çıkmışım.Zaten kilom var.Tam kilolu çıkmışım.
Görmek isterseniz sevgili Şehnazın bloguna lütfen
                Adanalı bloggerlar bir araya gelip tanışmaya ne dersiniz?

9 yorum:

Şehnaz dedi ki...

neslihancım canım benim,eserlerin çok ama çok güzel..hele kabartmalı hamurdan yaptıkların muhteşem..çok yeteneklisin..ayrıca bende seni çok sevdim...kilolarını sakın dert etme...sen her halinle çok güzelsin...ayrıcada düşündüğün gibi kilolu biride değilsin......tekrar görüşmek dileğiyle..sevgiler..

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

canım blog buluşmanıza hatta Şehnaz ile buluşmana çok sevindim güzelim, benden de selam iletirsen sevinirim...

Bu arada ahşaplar harika olmuşlar, ellerinize sağlık. Ben de 4lü çanta zigonlara başladım haftaya biter inş. İlk resimdeki peçeteden var bende de onu böyle kullanayım diye düşünüyorum iyi fikir verdiniz teşekkürler... Öptüm seni sevgiler canım...

meralhobiart dedi ki...

Mutfak takımları ve diğer objeler çok şık ve güzeller emeğinize sağlık arkadaşım iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

Sevgili Nestug, bloğuma hoşgeldiniz herzaman güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

YeMeK vAkTi dedi ki...

Oy oy canım benim ellerine kollarına sağlık.Her biri ayrı güzel ama en çok krem renklileri beğendim ben

Gülen Tezer dedi ki...

Nestuğum; ben oje bile süremezken :)
Sen ve arkadaşlarının yaptığınız her işi çok beğeniyorum. Zevk sahibi olmak ayrı bir şey. Becerikli olursun ama zevksiz olursun. Kişiye göre de değişir bu zevk meselesi. Ben sizin yaptıklarınızı çok seviyorum.
Seni de seviyorum :)

Gülen Tezer dedi ki...

Not: biraz kilolu çıkmışsın ama biz öyle olmadığını biliyoruz.
Umarım Adana grubunu topşarsınız ve güzel paylaşımlarınız olur.
Öptüm büyük..

ÖZLEMCE dedi ki...

birşey sorablir miyimmm.poşetle çalışmayı anlatır mısınız.bende denemek istiyorum.şimdiden teşekkür ederimmm

Unknown dedi ki...

ben yeni adanalıyım ve atölyenizi çok merak ediyorum katılmak istiyorum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails