DERSLERİMİZ BAŞLAMIŞTIR.
DETAYLI BİLGİ İÇİN :
mahfesığmaz mh. 79097 sk. Bilge sitesi C blok zemin kat
polisevi kavşagı cıvarı
tlf:0-322-233 01 09

18 Ocak 2011 Salı

YENİ BOYAMALAR











Bu hafta biten işlerden bazıları.
Hamur kabartma ve peçete ve dekupaj tekniği çalıştık.
Detayları sonra
Resimler neden ters dönmüş anlamadım.

Yogun geçen haftasonu ve başından ancak fırsat bulup bloguma girebildim.Önce blogları dolaştım yapılan güzellikleri ve yazıları görüp okuduktan sonra kendi bloguma eklemede bulunabildim.
Birkaç gün bloga giremeyince kendimde eksiklik hissediyorum.Yapılanları merak ediyorum.
Ama bazen sadece kendi postumu hazırlayıp çıkmam gerekiyor.
Uzun süre yazmayan bazı arkadaşları merak ediyorum.
Hatırlarını soruyorum.

Bugünlük sadece resimler var.
Yapılan işlerin detaylarınıda anlatacağım ama biraz zaman sıkıntım var.

12 yorum:

DenizasToysJoys dedi ki...

Çok güzel çalışmalar!
En çok da kaftanlara bayıldım.
Ellerinize sağlık

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

offf hepsi de harikalar (kursa da gidiyorum hala gözüm doymuyor, onu da yapıyım bunu da yapıyım :D ne olacak benim halim Neslicim :D)

Kaftanlara ayrı bayıldım, hepsi de birbirinden güzeller, ellerinize emeklerinize sağlık güzelim, kolay gelsin... Sevgiler...

Şehnaz dedi ki...

NESLİHANCIM HARİKALAR YARATMIŞSIN..TEK KELİMEYLE MÜTHİŞLER..HELE KAFTANLAR,EKMEKLİKLER AY HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZELLER...ELLERİNE KOLLARINA SAĞLIK TATLIM....

Banuca dedi ki...

Oooof of, ben de birgün bu kadar düzgün, böyle güzel şeyler yapabilecekmiyiiiim:)

meralhobiart dedi ki...

yapılan ürünler çok güzeller emeği geçenlerin ellerine sağlık.

Nedret dedi ki...

Bunların hepsini bir haftada siz mi yaptınız? Harika olmuşlar. İlk resimdekilere bayıldım. Sevgiler.

Mary C.M. dedi ki...

Hello, all works are beautiful, congratulations,
Hug

nestug dedi ki...

sevgili deniza17 teşekkürler,yeni trend kaftan olunca boyamadan olmuyor tabiki,
Sevgili sibel yeni başladın daha neler neleeeeeer yapacaksın.Bu işi seviyorsun onun içinde vazgeçilmezin olacak eminim,
Şehnazcım çok teşekkür ederim.Seninde marifetlerin az değil canım,
Sevgili banu abla keşke senin yaptıklarınıda ben yapabilsem, bayıldım o işlemelere ne güzel olmuşlar,
sevgili meralhobiart,o güzelim dekupajları nerden buluyorsun.Ama keşke büyük çıkarabilsem,
sevgili nedret sizin yaptıklarınıızın yanında bizim yaptıklarımız hiç bişi,teşekkür ederim,
dear mary thank you for your comment,I love your blog and paints

Online Decoration dedi ki...

Kaftanlar, Osmanlı esintili panolar çok güzel kompozisyonlar yaratılabilecek çalışmalar olmuş. Çiçekli country temalarınız da şimdiden baharı getirmiş. Elinize sağlık, iyi çalışmalar ve kolay gelsin:)

Unknown dedi ki...

kaftanlara,beyaz olan sandığa ve dikiş kutusu diye tahmin ettiğim yeşil kutuya BAYILDIM ellerinize sağlık çok güzel olmuş
sevgiler

Berra Bayka dedi ki...

hepsi çok güzel olmuş eline sağlık.. ben en çok beyaz mobilyalara böyle nude tonlarında soft pastel renkleri yakıştırıyorum hatta bayılıorum..yeşil kutuyu da çok begendim..bi gün bende bir ahşap denemesi yapmak istiyorum..tabi ki tekniklere bakmak için ilk ziyaret ediceğim yer burası olucak :) tekrar eline sağlık.. sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik. su ozellikle uzumlu kucuk sandiga bayildim. ay benimde annemden kalan duz sade bi sandigim var.. onu nezamandir nasil yapsam da boyasam diyorum. hani boyayacak vakit yok ama nasil bisi olsun diye bi turlu karar veremiyodum.. bana fikir vermis oldun.. cok begendim.. Tekrar ellerine saglik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails